Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji, jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witrażu w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Wybierz odpowiednie kostki i ułóż z nich witraż, który zapewni najwięcej punktów zwycięstwa!
• Dobieraj kostki i układaj je tak, aby pasowały do wybranego wzoru.
• Używaj narzędzi, które pomogą stworzyć witraż idealny.
• Realizuj cele, które zapewnią dodatkowe punkty zwycięstwa.
• 90 transparentnych kostek!
Cechy gry:
liczba graczy: 1-4
czas gry: 30-45 minut
wiek: 13+
instrukcja
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Tajemnica Eldorado to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół lub samotnego śmiałka.
Wasza wyprawa w poszukiwaniu legendarnej krainy pełnej złota nie przyniosła rezultatu. Na domiar złego, podczas drogi powrotnej dochodzi do wypadku. Samolot ulega awarii, a jedynym sposobem na przeżycie jest skok ze spadochronem, wprost do serca tajemniczej dżungli. To może oznaczać Wasz koniec, ale może też być ostatnią szansą na odnalezienie upragnionego Eldorado…
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
• Możliwość gry solo
• Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż
• Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
wiek: 12+
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży?
Dzięki rozszerzeniu Jeszcze więcej szkła gra Sagrada odsłoni przed Wami kolejne możliwości i sprawi, że rozgrywka nabierze nowej głębi!
Dodatkowe ramki i zestawy kostek pozwolą na grę nawet w 6 osób, a nowe karty celów, narzędzi i witraży urozmaicą rozgrywkę. Czeka na Was też zupełnie nowy element mechaniki - prywatny zasób szkła. W pudełku znajdziecie również efektowną tackę na kostki.
Dodatek do gry, która stała się światowym hitem
Pozwala na wprowadzenie do gry 2 kolejnych osób
Sprawia, że rozgrywka jest jeszcze bardziej ciekawsza
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
czas gry: 30-45 minut
wiek: 13+
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Kooperacyjna gra śledcza, w której gracze muszą wspólnie zdecydować, co jest istotnym tropem, a co nieprzydatną plotką. Czy detektywom uda się rozwikłać tajemnicę śmierci arystokraty?
•Trójwymiarowa scena zbrodni
•Nowa seria od twórców bestsellerowych Escape Roomów
•Innowacyjny sposób gromadzenia wskazówek
Cechy gry:
wiek: 12+
liczba graczy: 2 i więcej
Dostępne warianty:Opis:
Kontynuacja bestsellerowej interaktywnej gry książkowej: Dziennika 29. Zanurz się w niezwykłej przygodzie, zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście: pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Przed wami jedno z najtrudniejszych zadań. Musicie wydostać się z jednego z najpilniej strzeżonych więzień na świecie. Czy wasz spryt pozwoli wam pokonywać kolejne trudności, które staną na waszej drodze? Rozwiązujcie zagadki i postarajcie się uwolnić, nim będzie za późno.
małe, kompaktowe pudełko
niesamowity klimat
Cechy gry:
wiek gracza: 12+
liczba graczy: 1-6
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży?
Sagrada Familia w Barcelonie jest wciąż w budowie, tworząc żyjące, budzące zachwyt dzieło ludzkiego geniuszu. Tak jak kolejne nawy dodają bazylice splendoru, tak kolejne dodatki zachwycają graczy swoją głębią i nowatorstwem.
Dodatkowe wspólne cele
Nowy kolor kostek
Jeszcze więcej możliwości
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Karolina, Kazik i wydra Hiacynta kontynuują swój pościg za tajemniczym porywaczem Zagadkobota. Tym razem podróżować będą nie tylko przez przestrzeń, lecz również przez czas! Odwiedzą 7 różnych epok, w których poznają więcej przyjaciół i stawią czoła jeszcze większej ilości zagadek.
• Przemyślane zagadki dla młodych czytelników
• Niezależna 2-ga część
• Gra bez konieczności korzystania z internetu
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Sagrada: Życie wprowadza nowe wyzwania, które sprawdzą Twoje umiejętności rzemieślnicze. Zdobywaj przydatne umiejętności dzięki kartom uczniów, projektuj mistrzowskie kości, aby zyskać prestiż za pokonywanie trudnych nowych ograniczeń i czerp korzyści z sprostania trudnym celom publicznym. Czy Twój witraż stanie się prawdziwym arcydziełem?
• 2. z serii 3 dodatków
• Dodatkowa plansza
• Możliwość wyboru modułów gry
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Nareszcie! Tajemnicza Księga rytuałów trafiła w twe ręce. Teraz musisz poznać prawdziwą moc żywiołów i odkryć wszystkie alchemiczne składniki, by móc odprawiać potężne rytuały. Wiesz, że nie będzie to proste, a jeśli będziesz nieostrożny, księga pochłonie twoją duszę. Jednak, jeśli istnieje choć mała szansa, że uda ci się ujarzmić całą moc zaklętą w księdze, ryzyko jest tego warte. Nie cofniesz się przed niczym, by posiąść wszechwiedzę i potęgę, o której inni mogą tylko śnić.
Księga Rytuałów to pełna zagadek gra, zamknięta między stronami książki. Kiedy ją otworzysz, przeczytasz krótką instrukcję, a następnie zmierzysz się z serią logicznych zagadek o rosnącym poziomie trudności. Najpierw odkryjesz żywioły, następnie nauczysz się operowania alchemicznymi składnikami, by na końcu przeprowadzać rytuały. Co istotne, większość zagadek możesz rozwiązywać w dowolnej kolejności, krok po kroku odkrywając historię Księgi.
Do gry potrzebny będzie smartfon lub komputer połączony z internetem. Aplikacja pozwoli Ci sprawdzić poprawność odpowiedzi oraz da dostęp do podpowiedzi. Zagadki nie wymagają żadnej dodatkowej wiedzy, nie będziesz więc musiał szukać informacji w internecie. Książka i aplikacja, to jedyne czego potrzebujesz, by przejść Księgę Rytuałów.
Księga Rytuałów została stworzona przez doświadczonych autorów - organizatorów oficjalnych Mistrzostw Świata Escape Roomów oraz założycieli serwisu LockMe.
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
W lustrzanym odbiciu to gra detektywistyczna przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka.
Danielle Dove została porwana! Na szczęście kobiecie udało się zostawić wam kilka wskazówek. Podążajcie za nimi i działajcie szybko, by uratować Danielle!
Przeprowadźcie śledztwo, zwracając baczną uwagę na wszelkie możliwe ślady: wycinki z gazet, zdjęcia i zeznania świadków. Dyskutujcie o swoich teoriach i odkryjcie, kto stoi za porwaniem kobiety.
Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę zanim będzie za późno?
Dostępne warianty:Opis:
Mroczne moce opanowują Arkendale. Tylko Ty możesz powstrzymać Żniwiarza Cieni i przywrócić pokój w królestwie. Zanurz się w epickiej opowieści, w której każdy wybór należy do Ciebie. Komu zaufasz? Z kim będziesz wałczył? Którą ścieżką podążysz? W tej pięknie ilustrowanej książce obrazki skrywają zagadki do rozwiązania, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Podejmij wyzwanie i nie pozwól by świat pochłonął mrok.
Wiek: 12+
Dostępne warianty:Opis:
Wrota katedry Sagrada Familia znów stają przed tobą otworem. Sagrada. Chwałajest ostatnią częścią tryptyku dodatków poświęconych wspaniałym fasadom tej świątyni. To modułowe rozszerzenie wprowadza do gry dreszczyk emocji towarzyszących zaciekłej rywalizacji. Kto zasłuży na wieczną chwałę? Czas się przekonać! Do rozgrywki możesz wprowadzić wszystkie moduły dodatku lub wykorzystać wybrane spośród nich.
Sagrada. Chwała stawia przed wami nowe wyzwania, którym sprostają tylko najlepsi artyści. Bądź o krok przed swoimi rywalami i zdobywaj punkty za realizację celów z kart pionierów. Wykorzystaj w swoim witrażu zupełnie nowe kostki szarego szkła, przestrzegając restrykcyjnych zasad ich umieszczania. Zdobądź uznanie za swój niezwykły kunszt artystyczny z modułem rozkwitu. Pokonaj swoich przeciwników, realizując nowe cele z kart rywalizacji. Czyj witraż zasłuży na miano arcydzieła?
Dostępne warianty:Opis:
Łapać złodzieja!
Wiadomość z ostatniej chwili: z muzeum skradziono zabytkowy eksponat. Policja zamknęła wszystkie wyjścia. W budynku zostało 16 podejrzanych. Czy złodziej działał w pojedynkę? A może miał wspólników? Czy udało mu się uciec jeszcze przed zamknięciem drzwi?
Detektywi, czas rozpocząć śledztwo i poznać prawdę.
Badajcie poszlaki.
Próbujcie zmylić swoich przeciwników.
Użyjcie zmysłu dedukcji, by wskazać winnego lub winnych.
Kto z Was okaże się najwybitniejszym detektywem w mieście?
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart!
Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was – najlepszych detektywów Scotland Yardu – do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Kieszonkowa wersja rozrywki, która stała się światowym fenomenem!
Skok w Wenecji to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście profesjonalnymi złodziejami, którym powierzono ryzykowną misję: musicie dostać się do kasyna w Wenecji i wykraść żeton warty 10 milionów dolarów. Każde z was wciela się w inną postać – z indywidualną wiedzą i umiejętnościami. To niebezpieczna robota, dlatego trzymajcie się planu – najmniejszy błąd może zniweczyć wasze wysiłki! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
czas gry: 30-45 minut
wiek: 12+
instrukcja
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Holandia, 1698: Cornelius Kloos, były prezes Towarzystwa Handlowego Kloos, zostaje znaleziony martwy. Sejf jego pracowni jest otwarty: w środku jest testament, wciąż zapieczętowany. Żądza władzy? Chciwość? Zemsta? Co doprowadziło do tak strasznych zdarzeń?
Zbierajcie wskazówki: dokumenty, ślady, zeznania świadków… Będziecie musieli zbadać i wymyślić wiarygodną teorie.
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart!
Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka.
Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę...
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
• Możliwość gry solo
• Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż
• Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
wiek gracza: 12+
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
W Krainie Czarów nic nie jest takie, jakim się wydaje. To magiczna kraina pełna cudownych dziwactw. Istnieją tysiące dziwnych rzeczy do podziwiania. Ale biada każdemu, kto zgubi się w Krainie Czarów i rozzłości Królową Kier. Tylko biały królik, zepsuty kapelusznik i uśmiechnięty kot mogą pomóc. Nie trać głowy, a znajdziesz drogę powrotną do swojego świata.
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne wykopaliska nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła. Jedyna rzecz, która po niej została to ten dziennik. Jego trzecia część...
Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z zagadkami i układankami. Pisz rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.