Facebook Pixel

Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane kopalnie

Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane kopalnie

Dostępność: Dostępny

Normalna cena:
34,99 zł
Special Price 26,24 zł
- +
LUB

Opis

Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych „Wyprawa 1907”. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry.

• Ponad 40 zagadek

• Wciągająca fabuła

• Intuicyjne podpowiedzi

• Wygodny system zapisu stanu gry

Dodatkowe informacje

Data premiery 14-04-2021
Liczba stron 144
Wydawca FoxGames
Autor Praca zbiorowa
Format 137 x 215
ISBN 978-83-280-8630-2
Typ okładki twarda

Opinie

Recenzje klientów - Ocen: 1

„Dziennik Wyprawa 1907: Zakazane Kopalnie” to interaktywna gra książkowa. Pierwszy raz zetknęłam się z czymś takim i myślę, że taka forma rozrywki ma w sobie spory potencjał.
A o co w tym wszystkim chodzi i jak zacząć? Potrzebne nam będą:
- Dziennik. Wyprawa 1907.
- urządzenie z dostępem do Internetu,
- ołówek, (ja korzystałam też z czystej kartki, na której rozwiązywałam zagadki),
- nożyczki.
Zaczynamy od wejścia na stronę internetową podaną w Dzienniku i zacząć rozwiązywać zagadki, które też znajdują się w Dzienniku. Gdy uda nam się odgadnąć zagadkę, to rozwiązanie trzeba wpisać na stronie internetowej. W ten sposób otrzymamy słowo kodowe, dzięki któremu możemy przejść do następnej zagadki. Zagadek jest 44 i są bardzo różnorodne zarówno pod względem rodzaju, jak i trudności. Muszę zaznaczyć, że na stronach Dziennika nie ma podanych instrukcji ani wskazówek, co należy zrobić, żeby rozwikłać zagadkę. Sami staramy się dojść do tego, jak ją rozgryźć. Jeśli jednak mamy duży problem i nic nie przychodzi nam do głowy, możemy skorzystać z dwóch podpowiedzi, które znajdują się na stronie internetowej. Jeśli i to nam nie pomoże, to w ostateczności rozwiązanie można poznać również na stronie internetowej. Trzeba tylko pamiętać, że za każdą podpowiedź lub rozwiązanie tracimy punkty poczytalności.
Lubię zagadki i tego typu zabawy, zwykle bardzo dobrze i sprawnie sobie radzę, jednak z Dziennikiem miałam spory problem. Niektóre zagadki były bardzo proste i rozwiązywałam je bardzo szybko. Większość jednak była trudna i gdyby nie podpowiedzi, nie udałoby mi ich rozszyfrować. Zdarzyło się też kilka takich zagadek, przy których skorzystałam z ujawnienia rozwiązania i nawet znając odpowiedź, nie do końca umiałam rozgryźć, dlaczego akurat tak wygląda rozwiązanie. Mimo wszystko, fajnie się przy tym bawiłam. Myślę, że bawiłabym się jeszcze lepiej, gdyby zagadki były nieco łatwiejsze lub już w Dzienniku znajdowałaby się jakaś instrukcja/myśl/kierunek działań, co częściej pozwoliłoby mi samodzielnie wpaść na rozwiązanie.
I tak, jak wspomniałam, taka forma zabawy ma duży potencjał. Dziennik ma szansę spodobać się osobom lubiącym zagadki, tajemnice i poszukiwanie odpowiedzi.
Ocena
Recenzja wg motyle_w_glowie / (Dodano 22.04.2021)

Napisz własną recenzję

Oceniasz: Dziennik. Wyprawa 1907. Zakazane kopalnie

Jak oceniasz ten produkt? *

 
1 1 gwiazdka
2 2 gwiazdki
3 3 gwiazdki
4 4 gwiazdki
5 5 gwiazdek
Ocena
  • Limit znaków:
Grupa Wydawnicza Foksal - WAB - Wilga - Buchmann - Uroboros - YA! - Lipstick Books - Foxgames