Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie jest niezgodny z umową Klient w ciągu dwóch lat od dostarczenia produktu prawo złożyć reklamację z tytułu niezgodności z umową – żądając jednej z opcji: naprawy, wymiany na nowy, obniżenia wartości produktu lub odstąpienia od Umowy.
Niezgodność towaru z umową obejmuje wady fizyczne, niekompletność, brak właściwości o jakich zapewnia opis produktu oraz przypadki gdy nabyta rzecz nie nadaje się do tego, do czego jest zwykle używana.
Ważne:
Pytania na temat reklamacji i statusu ich rozpatrywania prosimy kierować na email: [email protected]
Informacja o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji:
Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu między nim, a Spółką, między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Informacje dla konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (www.uokik.gov.pl).
Grupa Wydawnicza FOKSAL Sp. z o.o. informuje, że nie korzysta z alternatywnych metod rozstrzygania sporów konsumenckich (pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń), chyba że obowiązek taki wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.