Wydawnictwo W.A.B. Wydawnictwo Wilga Wydawnictwo Wilga play Wydawnictwo FoxGames Wydawnictwo Uroboros Wydawnictwo Buchmann

Darmowa przesyłka od 100zł!

Wyniki wyszukiwania (46 produktów)

Ustaw kierunek rosnący

1-20 z 46

Strona:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  • Escape room. Kryminalne zagadki. W lustrzanym odbiciu
    Książka

    Escape room. Kryminalne zagadki. W lustrzanym odbiciu

    Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino
    Dostępne warianty: Książka Opis: W lustrzanym odbiciu to gra detektywistyczna przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Danielle Dove została porwana! Na szczęście kobiecie udało się zostawić wam kilka wskazówek. Podążajcie za nimi i działajcie szybko, by uratować Danielle! Przeprowadźcie śledztwo, zwracając baczną uwagę na wszelkie możliwe ślady: wycinki z gazet, zdjęcia i zeznania świadków. Dyskutujcie o swoich teoriach i odkryjcie, kto stoi za porwaniem kobiety. Czy potraficie połączyć zebrane dowody i rozwikłać tajemnicę zanim będzie za późno?
    37,49 zł
    49,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 37,49 zł
  • Escape Room. Zamek Drakuli
    Książka

    Escape Room. Zamek Drakuli

    Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino
    Dostępne warianty: Opis: Zamek Draculi to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka. Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności! Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście. Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii?
    37,49 zł
    49,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 37,49 zł
  • Dostępne warianty: Opis: Mroczne moce opanowują Arkendale. Tylko Ty możesz powstrzymać Żniwiarza Cieni i przywrócić pokój w królestwie. Zanurz się w epickiej opowieści, w której każdy wybór należy do Ciebie. Komu zaufasz? Z kim będziesz wałczył? Którą ścieżką podążysz? W tej pięknie ilustrowanej książce obrazki skrywają zagadki do rozwiązania, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Podejmij wyzwanie i nie pozwól by świat pochłonął mrok. Wiek: 12+
    29,99 zł
    39,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 29,99 zł
  • Escape Room. Ucieczka z Alcatraz
    Książka

    Escape Room. Ucieczka z Alcatraz

    Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino
    Dostępne warianty: Opis: Przed wami jedno z najtrudniejszych zadań. Musicie wydostać się z jednego z najpilniej strzeżonych więzień na świecie. Czy wasz spryt pozwoli wam pokonywać kolejne trudności, które staną na waszej drodze? Rozwiązujcie zagadki i postarajcie się uwolnić, nim będzie za późno. małe, kompaktowe pudełko niesamowity klimat Cechy gry: wiek gracza: 12+ liczba graczy: 1-6
    37,49 zł
    49,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 37,49 zł
  • Escape Room. Kryminalne zagadki. Upiór w muzeum
    Książka

    Escape Room. Kryminalne zagadki. Upiór w muzeum

    Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino
    Dostępne warianty: Opis: Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum. zabawa dla miłośników zagadek i escape roomów małe, kompaktowe pudełko niesamowity klimat Wiek graczy: 12+ Ilość graczy: 1-6
    37,49 zł
    49,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 37,49 zł
  • 7 słów
    Książka

    7 słów

    Praca zbiorowa
    Dostępne warianty: Opis: Gra słowna, jakiej jeszcze nie było, w której graczy ogranicza jedynie czas i ich własna wyobraźnia! Zadaniem graczy jest ułożenie słowa, ale nie muszą użyć wszystkich liter. Punkty otrzymują za te, których użyli, mogą też otrzymać premie jeśli byli lepsi niż najszybszy gracz. Po 7 rundach zliczane są punkty z 5 najlepszych słów, a osoba, która zgromadzi ich najwięcej, wygrywa. 7 słów to przyjemna i przystępna gra dla całej rodziny, również z wariantem solo!
    52,49 zł
    69,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 52,49 zł
  • Sagrada
    Książka

    Sagrada

    Adamescu Adrian, Andrews Daryl
    Dostępne warianty: Książka Opis: Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji, jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witrażu w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Wybierz odpowiednie kostki i ułóż z nich witraż, który zapewni najwięcej punktów zwycięstwa! • Dobieraj kostki i układaj je tak, aby pasowały do wybranego wzoru. • Używaj narzędzi, które pomogą stworzyć witraż idealny. • Realizuj cele, które zapewnią dodatkowe punkty zwycięstwa. • 90 transparentnych kostek! Cechy gry: liczba graczy: 1-4 czas gry: 30-45 minut wiek: 13+ instrukcja
    142,49 zł
    189,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 142,49 zł
  • Escape Room. Escape Room. Skok w Wenecji
    Książka

    Escape Room. Escape Room. Skok w Wenecji

    Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino
    Dostępne warianty: Opis: Kieszonkowa wersja rozrywki, która stała się światowym fenomenem! Skok w Wenecji to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście profesjonalnymi złodziejami, którym powierzono ryzykowną misję: musicie dostać się do kasyna w Wenecji i wykraść żeton warty 10 milionów dolarów. Każde z was wciela się w inną postać – z indywidualną wiedzą i umiejętnościami. To niebezpieczna robota, dlatego trzymajcie się planu – najmniejszy błąd może zniweczyć wasze wysiłki! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. Cechy gry: liczba graczy: 1-6 czas gry: 30-45 minut wiek: 12+ instrukcja
    37,49 zł
    49,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 37,49 zł
  • Escape Room. Escape Room. Atak na Londyn
    Książka

    Escape Room. Escape Room. Atak na Londyn

    Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino
    Dostępne warianty: Opis: Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was – najlepszych detektywów Scotland Yardu – do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. Cechy gry: liczba graczy: 1-6 czas gry: 30- 45 minut wiek: 12+ instrukcja
    37,49 zł
    49,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 37,49 zł
  • Escape Room. Escape Room. Podróż w czasie
    Książka

    Escape Room. Escape Room. Podróż w czasie

    Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino
    Dostępne warianty: Opis: Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. Cechy gry: liczba graczy: 1-6 czas gry: 30-45 minut wiek: 12+ instrukcja
    37,49 zł
    49,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 37,49 zł
  • Dziennik 29
    Książka

    Dziennik 29

    Chassapakis Dimitris
    Dostępne warianty: Opis: UWAGA! DZIENNIK 29 WYSYŁAMY od 13.03.2019. W przypadku zakupu tego tytułu wraz z innymi produktami zamówienie wysyłamy po skompletowaniu całości. Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji. W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę. Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?
    29,99 zł
    39,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 29,99 zł
  • Escape Room. Tajemnica Eldorado
    Książka

    Escape Room. Tajemnica Eldorado

    Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino
    Dostępne warianty: Opis: Tajemnica Eldorado to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół lub samotnego śmiałka. Wasza wyprawa w poszukiwaniu legendarnej krainy pełnej złota nie przyniosła rezultatu. Na domiar złego, podczas drogi powrotnej dochodzi do wypadku. Samolot ulega awarii, a jedynym sposobem na przeżycie jest skok ze spadochronem, wprost do serca tajemniczej dżungli. To może oznaczać Wasz koniec, ale może też być ostatnią szansą na odnalezienie upragnionego Eldorado… Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. • Możliwość gry solo • Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż • Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart Cechy gry: liczba graczy: 1-6 wiek: 12+
    37,49 zł
    49,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 37,49 zł
  • Sagrada. Jeszcze więcej szkła
    Książka

    Sagrada. Jeszcze więcej szkła

    Adrian Adamescu, Daryl Andrews
    Dostępne warianty: Książka Opis: Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży? Dzięki rozszerzeniu Jeszcze więcej szkła gra Sagrada odsłoni przed Wami kolejne możliwości i sprawi, że rozgrywka nabierze nowej głębi! Dodatkowe ramki i zestawy kostek pozwolą na grę nawet w 6 osób, a nowe karty celów, narzędzi i witraży urozmaicą rozgrywkę. Czeka na Was też zupełnie nowy element mechaniki - prywatny zasób szkła. W pudełku znajdziecie również efektowną tackę na kostki. Dodatek do gry, która stała się światowym hitem Pozwala na wprowadzenie do gry 2 kolejnych osób Sprawia, że rozgrywka jest jeszcze bardziej ciekawsza Cechy gry: liczba graczy: 1-6 czas gry: 30-45 minut wiek: 13+
    74,99 zł
    99,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 74,99 zł
  • Dziennik: Księga rytuałów
    Książka

    Dziennik: Księga rytuałów

    Praca zbiorowa
    Dostępne warianty: Opis: Nareszcie! Tajemnicza Księga rytuałów trafiła w twe ręce. Teraz musisz poznać prawdziwą moc żywiołów i odkryć wszystkie alchemiczne składniki, by móc odprawiać potężne rytuały. Wiesz, że nie będzie to proste, a jeśli będziesz nieostrożny, księga pochłonie twoją duszę. Jednak, jeśli istnieje choć mała szansa, że uda ci się ujarzmić całą moc zaklętą w księdze, ryzyko jest tego warte. Nie cofniesz się przed niczym, by posiąść wszechwiedzę i potęgę, o której inni mogą tylko śnić. Księga Rytuałów to pełna zagadek gra, zamknięta między stronami książki. Kiedy ją otworzysz, przeczytasz krótką instrukcję, a następnie zmierzysz się z serią logicznych zagadek o rosnącym poziomie trudności. Najpierw odkryjesz żywioły, następnie nauczysz się operowania alchemicznymi składnikami, by na końcu przeprowadzać rytuały. Co istotne, większość zagadek możesz rozwiązywać w dowolnej kolejności, krok po kroku odkrywając historię Księgi. Do gry potrzebny będzie smartfon lub komputer połączony z internetem. Aplikacja pozwoli Ci sprawdzić poprawność odpowiedzi oraz da dostęp do podpowiedzi. Zagadki nie wymagają żadnej dodatkowej wiedzy, nie będziesz więc musiał szukać informacji w internecie. Książka i aplikacja, to jedyne czego potrzebujesz, by przejść Księgę Rytuałów. Księga Rytuałów została stworzona przez doświadczonych autorów - organizatorów oficjalnych Mistrzostw Świata Escape Roomów oraz założycieli serwisu LockMe.
    29,99 zł
    39,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 29,99 zł
  • Decipher
    Książka

    Decipher

    Bill Eberle, Greg Olotka, Peter Olotka
    Dostępne warianty: Opis: Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie, i zbierają wskazówki i punkty. • Piękne ilustracje • Nowoczesna wariacja nt. tradycyjnej gry • Wysoko regrywalność Cechy gry: - ilość graczy: 2-4 - czas gry: 30 min - wiek: 10+
    104,99 zł
    139,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 104,99 zł
  • Sagrada. Życie
    Książka

    Sagrada. Życie

    Praca zbiorowa
    Dostępne warianty: Opis: Sagrada: Życie wprowadza nowe wyzwania, które sprawdzą Twoje umiejętności rzemieślnicze. Zdobywaj przydatne umiejętności dzięki kartom uczniów, projektuj mistrzowskie kości, aby zyskać prestiż za pokonywanie trudnych nowych ograniczeń i czerp korzyści z sprostania trudnym celom publicznym. Czy Twój witraż stanie się prawdziwym arcydziełem? • 2. z serii 3 dodatków • Dodatkowa plansza • Możliwość wyboru modułów gry
    67,49 zł
    89,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 67,49 zł
  • Dziennik. Zagadkowa podróż przez czas
    Książka

    Dziennik. Zagadkowa podróż przez czas

    Michał Gołębiowski, Wojciech Grajkowski
    Dostępne warianty: Opis: Karolina, Kazik i wydra Hiacynta kontynuują swój pościg za tajemniczym porywaczem Zagadkobota. Tym razem podróżować będą nie tylko przez przestrzeń, lecz również przez czas! Odwiedzą 7 różnych epok, w których poznają więcej przyjaciół i stawią czoła jeszcze większej ilości zagadek. • Przemyślane zagadki dla młodych czytelników • Niezależna 2-ga część • Gra bez konieczności korzystania z internetu
    29,99 zł
    39,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 29,99 zł
  • Dostępne warianty: Opis: Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych „Wyprawa 1907”. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry. • Ponad 40 zagadek • Wciągająca fabuła • Intuicyjne podpowiedzi • Wygodny system zapisu stanu gry
    26,24 zł
    34,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 26,24 zł
  • Sagrada. Pasja
    Książka

    Sagrada. Pasja

    Adrian Adamescu, Daryl Andrews
    Dostępne warianty: Opis: Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży? Sagrada Familia w Barcelonie jest wciąż w budowie, tworząc żyjące, budzące zachwyt dzieło ludzkiego geniuszu. Tak jak kolejne nawy dodają bazylice splendoru, tak kolejne dodatki zachwycają graczy swoją głębią i nowatorstwem. Dodatkowe wspólne cele Nowy kolor kostek Jeszcze więcej możliwości
    67,49 zł
    89,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 67,49 zł
  • Escape Room. Magiczna sztuczka
    Książka

    Escape Room. Magiczna sztuczka

    Martino Chiacchiera, Silvano Sorrentino
    Dostępne warianty: Opis: Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart! Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę... Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie. • Możliwość gry solo • Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż • Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart Cechy gry: liczba graczy: 1-6 wiek gracza: 12+
    37,49 zł
    49,99 zł
    Najniższa cena z 30 dni: 37,49 zł

Ustaw kierunek rosnący

1-20 z 46

Strona:
  1. 1
  2. 2
  3. 3