-
Dostępne warianty:
Opis:
Kontynuacja bestsellerowej interaktywnej gry książkowej: Dziennika 29. Zanurz się w niezwykłej przygodzie, zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście: pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Najniższa cena z 30 dni: 29,99 zł
-
Dostępne warianty:
Opis:
Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych „Wyprawa 1907”. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry.
• Ponad 40 zagadek
• Wciągająca fabuła
• Intuicyjne podpowiedzi
• Wygodny system zapisu stanu gry
Najniższa cena z 30 dni: 26,24 zł
-
Dostępne warianty:
Opis:
Karolina, Kazik i wydra Hiacynta kontynuują swój pościg za tajemniczym porywaczem Zagadkobota. Tym razem podróżować będą nie tylko przez przestrzeń, lecz również przez czas! Odwiedzą 7 różnych epok, w których poznają więcej przyjaciół i stawią czoła jeszcze większej ilości zagadek.
• Przemyślane zagadki dla młodych czytelników
• Niezależna 2-ga część
• Gra bez konieczności korzystania z internetu
Najniższa cena z 30 dni: 29,99 zł
-
Dostępne warianty:
Opis:
Nareszcie! Tajemnicza Księga rytuałów trafiła w twe ręce. Teraz musisz poznać prawdziwą moc żywiołów i odkryć wszystkie alchemiczne składniki, by móc odprawiać potężne rytuały. Wiesz, że nie będzie to proste, a jeśli będziesz nieostrożny, księga pochłonie twoją duszę. Jednak, jeśli istnieje choć mała szansa, że uda ci się ujarzmić całą moc zaklętą w księdze, ryzyko jest tego warte. Nie cofniesz się przed niczym, by posiąść wszechwiedzę i potęgę, o której inni mogą tylko śnić.
Księga Rytuałów to pełna zagadek gra, zamknięta między stronami książki. Kiedy ją otworzysz, przeczytasz krótką instrukcję, a następnie zmierzysz się z serią logicznych zagadek o rosnącym poziomie trudności. Najpierw odkryjesz żywioły, następnie nauczysz się operowania alchemicznymi składnikami, by na końcu przeprowadzać rytuały. Co istotne, większość zagadek możesz rozwiązywać w dowolnej kolejności, krok po kroku odkrywając historię Księgi.
Do gry potrzebny będzie smartfon lub komputer połączony z internetem. Aplikacja pozwoli Ci sprawdzić poprawność odpowiedzi oraz da dostęp do podpowiedzi. Zagadki nie wymagają żadnej dodatkowej wiedzy, nie będziesz więc musiał szukać informacji w internecie. Książka i aplikacja, to jedyne czego potrzebujesz, by przejść Księgę Rytuałów.
Księga Rytuałów została stworzona przez doświadczonych autorów - organizatorów oficjalnych Mistrzostw Świata Escape Roomów oraz założycieli serwisu LockMe.
Najniższa cena z 30 dni: 29,99 zł
-
Dostępne warianty:
Opis:
Mroczne moce opanowują Arkendale. Tylko Ty możesz powstrzymać Żniwiarza Cieni i przywrócić pokój w królestwie. Zanurz się w epickiej opowieści, w której każdy wybór należy do Ciebie. Komu zaufasz? Z kim będziesz wałczył? Którą ścieżką podążysz? W tej pięknie ilustrowanej książce obrazki skrywają zagadki do rozwiązania, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Podejmij wyzwanie i nie pozwól by świat pochłonął mrok.
Wiek: 12+
Najniższa cena z 30 dni: 29,99 zł
-
Dostępne warianty:
Opis:
Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne wykopaliska nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła. Jedyna rzecz, która po niej została to ten dziennik. Jego trzecia część...
Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z zagadkami i układankami. Pisz rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Najniższa cena z 30 dni: 29,99 zł
-
Dostępne warianty:
Opis:
W dodatku do Bonsai znajdziecie nowe elementy, które urozmaicą Wasze rozgrywki. Wprowadźcie do gry jedno wybrane rozszerzenie lub obydwa naraz. Dzięki specjalnym kafelkom korony Waszych drzewek staną się jeszcze bardziej zielone. A może zechcecie okrzyknąć samych siebie mistrzami bonsai? Śmiało! Odkryjcie nowe możliwości w świecie Bonsai.
Najniższa cena z 30 dni: 26,99 zł
-
Dostępne warianty:
Opis:
UWAGA! DZIENNIK 29 WYSYŁAMY od 13.03.2019. W przypadku zakupu tego tytułu wraz z innymi produktami zamówienie wysyłamy po skompletowaniu całości.
Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji.
W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę.
Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?
Najniższa cena z 30 dni: 29,99 zł
-
Dostępne warianty:
Opis:
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej
z 1907 roku owiany był tajemnicą…aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik…
Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.
Najniższa cena z 30 dni: 26,24 zł
-
Dostępne warianty:
Opis:
Udaj się wraz z Karoliną, Kazikiem oraz wydrą Hiacyntą na poszukiwanie zaginionego przyjaciela. Dzięki wskazówkom Zagadroida wspólnie przemierzycie 7 rozdziałów we wszystkich zakątkach świata i rozwikłacie ponad 40 zagadek. Dzięki prostemu i niewymagającemu połączenia z Internetem systemowi podpowiedzi z książki samodzielnie korzystać mogą nawet najmłodsi czytelnicy.
Najniższa cena z 30 dni: 29,99 zł