SPECJALNA PROMOCJA NA DZIEŃ DZIECKA DLA GRUPY „GRANIE Z DZIEĆMI”!
Dodatkowy rabat +30% po wpisaniu kodu promocyjnego, dzięki czemu wybrane gry i komiksy będą mieć jeszcze niższe ceny i rabaty nawet do 70%!Zapraszamy w terminie 6 - 12 maja.
Dostępne warianty:Opis:
Marzysz, by dostać się do szkoły dla małych rycerzy? Sara i Natan pomogą Ci tego dokonać. Oni również bardzo chcą zostać rycerzami i są gotowi sprostać każdemu wyzwaniu, żeby osiągnąć cel. Otwórz komiks i razem z nimi wyrusz na spotkanie z przygodą! Kraina, w której żyją jest pełna niespodzianek i niebezpieczeństw, ale nie musisz się obawiać, kolorowe symbole i registry poprowadzą Cię przez komiksowe kadry. Na swojej drodzy napotkasz wiele postaci i ciekawych stworzeń, a Profesor Bzik powierzy Ci odpowiedzialne misje. Zabawie i zagadkom nie będzie końca! Tu każdy wybór należy do Ciebie, bo bohaterem tej przygody, jesteś Ty!
Dostępne warianty:Opis:
Gracze wcielają się osoby kochające koty, dołączając tym samym do tak znanych osobistości jak Maria Antonina czy Ernest Hemingway. W swoim ruchu gracze będą zbierali dla swoich pupili po trzy karty. Kto uzbiera lepszą kolekcję zabawek, jedzenia, przebrań i kocimiętki wygrywa!
Cechy gry:
wiek gracza: 8+
ilość graczy: 2-4
czas rozgrywki: 30 min.
Dostępne warianty:Opis:
Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży?
Dzięki rozszerzeniu Jeszcze więcej szkła gra Sagrada odsłoni przed Wami kolejne możliwości i sprawi, że rozgrywka nabierze nowej głębi!
Dodatkowe ramki i zestawy kostek pozwolą na grę nawet w 6 osób, a nowe karty celów, narzędzi i witraży urozmaicą rozgrywkę. Czeka na Was też zupełnie nowy element mechaniki - prywatny zasób szkła. W pudełku znajdziecie również efektowną tackę na kostki.
Dodatek do gry, która stała się światowym hitem
Pozwala na wprowadzenie do gry 2 kolejnych osób
Sprawia, że rozgrywka jest jeszcze bardziej ciekawsza
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji, jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witrażu w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Wybierz odpowiednie kostki i ułóż z nich witraż, który zapewni najwięcej punktów zwycięstwa!
Dobieraj kostki i układaj je tak, aby pasowały do wybranego wzoru.
Używaj narzędzi, które pomogą stworzyć witraż idealny.
Realizuj cele, które zapewnią dodatkowe punkty zwycięstwa.
90 transparentnych kostek!
Dostępne warianty:Opis:
Przenieście się w czasie do epoki kamienia. Podejmijcie wyzwanie i spróbujcie okiełznać ogień wulkanicznej lawy. Zapanujcie nad żywiołem, by rozniecić płomień.
Zbierajcie cenne zasoby: ryby, krzemienie, grzyby i mamuty, by rekrutować nieustraszonych jaskiniowców, zdobywać trofea i poszerzać tereny łowieckie. Pamiętajcie, by nie igrać z ogniem – niekontrolowany może siać zniszczenie. Niech wasze plemiona rosną w siłę!
1. Wybierz terytorium dla swojego plemienia.
2. Rozpalaj ogień, korzystając z lawy.
3. Zbieraj cenne zasoby.
Przenieś się w czasie do epoki kamienia!
Dostępne warianty:Opis:
Dwa wspaniałe rody, mieszkające w swoich odległych królestwach. Gdyby tylko nie było pomiędzy nimi pradawnej urazy…
Zbuduj swój zamek, rozstaw rycerzy, załaduj katapulty i użyj swojego sprytu i techniki, by wygrać bitwę! Powal wszystkich rycerzy przeciwnika i zwycięż! Gotowi? Cel… Pal!
1. Zbuduj Zamek
2. Wymierz swoją katapultę
3. Pokonaj przeciwnika!
Dostępne warianty:Opis:
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem!
W tej magicznej grze można zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra gracz z największą liczbą punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek przyłapie Was na gorącym uczynku, zwycięzcą zostanie kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem!
Dostępne warianty:Opis:
Podopieczni czarownicy!
Wasza mentorka wybiera się na upragnione wakacje, by w spokoju pławić się w leczniczych bagnach spa w Czarcim Lesie. Swój dom pozostawi pod opieką najzdolniejszego z uczniów. Wiedźma przygotowała dla Was magiczny konkurs.
Do kotła, gotowi, start!
Wybierz recepturę.
Przeszukuj strych czarownicy w poszukiwaniu składników.
Uwarz eliksir za pomocą czarodziejskiej różdżki.
…i pamiętaj, by nie spuszczać z oka swoich przeciwników.
Kto z Was wykaże się największym talentem w sztuce warzenia eliksirów?
Zawartość pudełka:
-1 czarodziejska różdżka,
-4 wieka schowków,
-5 kart plecaków,
-40 kart składników,
-40 żetonów składników,
-40 żetonów eliksirów.
Liczba graczy: 2-5, Wiek: 6+, Czas rozgrywki: 20 min.
Dostępne warianty:Opis:
Baw się i ucz! Oglądaj obrazki, poznawaj kształty i baw się świetnie!
W zestawie znalajdują się książeczki z wesołymi wierszykami i gry, dzięki którym nauka stanie się przyjemnością! W zestawie: 28 elementów memo, książeczka.
Układanka: 11,6 x 5,8 cm
Dostępne warianty:Opis:
Baw się i ucz!
Oglądaj obrazki, poznawaj liczby i baw się świetnie. W zestawach znajdują się książeczki z wesołymi wierszykami i gry, dzięki którym nauka stanie się przyjemnością! W zestawie: 28 elementów memo, książeczka
Układanka: 11,6 x 5,8 cm
Dostępne warianty:Opis:
2048: Roboty przejęły kontrolę i garstka ocalałych ludzi próbuje się ukryć.
Grasz jako Carl, wyznaczony do poszukiwania lekarstwa na śmiertelną epidemię, która zagraża ludzkości.
Zarządzaj żywnością, ogranicz liczbę ran bojowych, skanuj otoczenie w poszukiwaniu sprzętu, lekarstw i roślin. Czy zostaniesz schwytany przez drony obserwacyjne? Zestrzelony przez roboty?
Dokonuj mądrych wyborów, aby ocalić swoją społeczność, ponieważ jesteś ostatnią szansą na lepszy los.
Dostępne warianty:Opis:
Łapać złodzieja!
Wiadomość z ostatniej chwili: z muzeum skradziono zabytkowy eksponat. Policja zamknęła wszystkie wyjścia. W budynku zostało 16 podejrzanych. Czy złodziej działał w pojedynkę? A może miał wspólników? Czy udało mu się uciec jeszcze przed zamknięciem drzwi?
Detektywi, czas rozpocząć śledztwo i poznać prawdę.
Badajcie poszlaki.
Próbujcie zmylić swoich przeciwników.
Użyjcie zmysłu dedukcji, by wskazać winnego lub winnych.
Kto z Was okaże się najwybitniejszym detektywem w mieście?
Dostępne warianty:Opis:
Magiczny Black Friday właśnie się rozpoczął, a właściciele sklepów z czarodziejskimi cudownościami ogłosili wielką wyprzedaż! To doskonała okazja, by uzupełnić zapasy Twojej magicznej spiżarni i wyrównać rachunki z innymi czarodziejami w mieście. Wysyłasz swojego asystenta na targ, wręczając mu długą listę zakupów. Wygląda na to, że inni czarodzieje wpadli na ten sam pomysł…
Zakupy to nie czarna magia, prawda? Przekonajmy się!
1. Wysyłaj asystenta do magicznych sklepów.
2. Zbieraj magiczne składniki, niezbędne do rzucania magicznych zaklęć.
3. Wyczyść sklepowe półki zanim zrobią to inni. Ale uważaj! Między fiolkami czyhają przeklęte zwoje…
Elementy gry:
10 kafelków sklepów
82 karty magicznych
przedmiotów
24 karty zaklęć
1 znacznik asystenta
1 żeton klątwy
1 kafelek końca gry
Dostępne warianty:Opis:
Kwiat wiśni to dodatek do gry Palec boży, który zabierze Was do mistycznego świata japońskiej mitologii. Do panteonu Pępka Świata dołączy nowe bóstwo. Od teraz będziecie mogli złączyć swoje siły w wariancie drużynowym lub kooperacyjnym oraz zaprosić do gry większą liczbę graczy.
Wypróbuj nowe karty praw, dzięki którym wprowadzicie jeszcze więcej zamieszania do Archipelagu Pępka Świata i odkryjcie nowe epickie komponenty, takie jak brama Torii i zestaw pałeczek! Wszystko po to, by bogowie mieli jeszcze więcej frajdy. Ale to wciąż nie wszystko. Karty wyzwań używane w wariancie kooperacyjnym przetestują Waszą zręczność. Udowodnijcie, że jesteście godni otrzymania błogosławieństw i pokonajcie straszne demony Oni lub stwórzcie boskie sojusze w wariancie drużynowym, który podda próbie Waszą umiejętność współpracy. Niech rozpoczną się boskie przepychanki!
Dostępne warianty:Opis:
Lucek nie jest zwykłym pracownikiem poczty, to listonosz żądny przygód! Jego przyjaciele z wioski, którzy znają jego zapał do wyzwań, powierzają mu zadania największej wagi. Mały czytelniku, w tej przygodzie wcielisz się w rolę Lucka, by stawić czoła pocztowym wyzwaniom i pomóc przyjaciołom. Od Twoich wyborów zależy to, czy wszystkie listy trafią do adresatów na czas. Bo to Ty jesteś bohaterem!
Do samodzielnej lektury od 6. roku życia i do wspólnej zabawy z rodzicem dla młodszych!
Dostępne warianty:Opis:
Dzielny kociak Mo znów wyrusza na pełną przygód wyprawę. Zbliżają się urodziny jego mamusi i chciałby dać jej wyjątkowy prezent – bukiet smoczych kwiatów. Rosną one w wysokich górach, a dostępu do nich strzeże lodowy smok. Na szczęście, mały czytelniku, Mo będzie mógł liczyć na Twoją pomoc! Bo to Ty jesteś bohaterem!
Wiek: 6+
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Ponad 200 milionów lat temu na Ziemi pojawiły się niezwykłe stworzenia – dinozaury! Niekwestionowanym królem tych zwierząt był tyranozaur. Ostre zęby, mocne nogi i długi ogon czynią go jednym z najgroźniejszych drapieżników, jakie kiedykolwiek żyły na naszej planecie.
Dostępne warianty:Opis:
Wyrusz w fascynującą podróż w kosmos! Odkrywaj galaktyki i mgławice, zwiedzaj planety Układu Słonecznego i wyląduj na Księżycu. Poznawaj, baw się i odkrywaj!
Idealny zestaw dla wszystkich młodych odkrywców zainteresowanych tym, co dzieje się na świecie.
Dostępne warianty:Opis:
Wrota katedry Sagrada Familia znów stają przed tobą otworem. Sagrada. Chwałajest ostatnią częścią tryptyku dodatków poświęconych wspaniałym fasadom tej świątyni. To modułowe rozszerzenie wprowadza do gry dreszczyk emocji towarzyszących zaciekłej rywalizacji. Kto zasłuży na wieczną chwałę? Czas się przekonać! Do rozgrywki możesz wprowadzić wszystkie moduły dodatku lub wykorzystać wybrane spośród nich.
Sagrada. Chwała stawia przed wami nowe wyzwania, którym sprostają tylko najlepsi artyści. Bądź o krok przed swoimi rywalami i zdobywaj punkty za realizację celów z kart pionierów. Wykorzystaj w swoim witrażu zupełnie nowe kostki szarego szkła, przestrzegając restrykcyjnych zasad ich umieszczania. Zdobądź uznanie za swój niezwykły kunszt artystyczny z modułem rozkwitu. Pokonaj swoich przeciwników, realizując nowe cele z kart rywalizacji. Czyj witraż zasłuży na miano arcydzieła?
Dostępne warianty:Opis:
Poznajcie Lusię – małego psa odkrywcę!
Każdego dnia, gdy jej człowiek wychodzi do pracy, Lusia wyrusza na poszukiwania nowej, wspaniałej przygody. Kogo spotka za zakrętem? Wszystko zależy od Ciebie!
W tym pięknie ilustrowanym komiksie paragrafowym, to Ty decydujesz jakie będą kolejne kroki psiej bohaterki. Gra oferuje kilka scenariuszy do rozegrania oraz przygody poboczne, dzięki którym Ty i Lusia nigdy nie będziecie się razem nudzić.
Wiek: 8+