Dostępne warianty:Opis:
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart!
Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka.
Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę...
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
• Możliwość gry solo
• Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż
• Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
wiek gracza: 12+
Dostępne warianty:Opis:
Czy potrafisz oszacować, którego koloru jest najwięcej na karcie? Czy wiesz, że Twój mózg Cię oszukuje? Iluzja to kolejna zaskakująca gra karciana Wolfganga Warscha, twórcy "The Mind"!
• Tytuł od najmodniejszego autora
• Innowacyjne podejście do kolorów
• Łatwe do wytłumaczenia zasady
Cechy gry:
liczba graczy: 2-5
czas gry: 15 minut
wiek: 8+
instrukcja
Dostępne warianty:Opis:
6 część bestsellerowej serii Escape Room. Celem gry jest rozwiązanie zagadek, poznanie historii oraz sprytne korzystanie ze wszystkich przedmiotów, jakie gra dostarcza uciekinierom. Na wyjście macie tylko 60 minut.
•Polująca na graczy mumia zbliżająca się z każdą pomyłką
•Nowe, zaskakujące zagadki
•Świetna gra zarówno solo jak i w grupie przyjaciół
Cechy gry:
wiek gracza: 12+
liczba graczy: 1-6
Dostępne warianty:Opis:
Gra słowna, jakiej jeszcze nie było, w której graczy ogranicza jedynie czas i ich własna wyobraźnia!
Zadaniem graczy jest ułożenie słowa, ale nie muszą użyć wszystkich liter. Punkty otrzymują za te, których użyli, mogą też otrzymać premie jeśli byli lepsi niż najszybszy gracz. Po 7 rundach zliczane są punkty z 5 najlepszych słów, a osoba, która zgromadzi ich najwięcej, wygrywa.
7 słów to przyjemna i przystępna gra dla całej rodziny, również z wariantem solo!
Dostępne warianty:Opis:
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum.
zabawa dla miłośników zagadek i escape roomów
małe, kompaktowe pudełko
niesamowity klimat
Wiek graczy: 12+
Ilość graczy: 1-6
Dostępne warianty:Opis:
SKARB CZARNOBRODEGO TO PIERWSZY KARCIANY ESCAPE ROOM, W KTÓRYM DWIE DRUŻYNY LUB DWÓCH ŚMIAŁKÓW BĘDZIE GRAĆ PRZECIWKO SOBIE!
Legendy głoszą, że Czarnobrody ukrył swój skarb. Wiecie, gdzie szukać pierwszej wskazówki, a kiedy zdobędziecie już mapę, tylko jeden krok będzie dzielił was od bogactwa i sławy! Niestety nie tylko wy wpadliście na trop skarbu. Załoga rywali depcze wam po piętach! Rozwiązujcie zagadki, uważajcie na podstępy przeciwników i zostańcie najbardziej znanymi piratami siedmiu mórz.
Ahoj przygodo!
Wiek: 12+
1-6 osób
2 drużyny
Dostępne warianty:Opis:
Jesteś agentem C.Y.P.H.E.R., tajnej międzynarodowej agencji wyspecjalizowanej w rozwiązywaniu z pozoru nie możliwych do ukończenia spraw, opartych na wyjątkowym kodzie. Twoi partnerzy zaczynają znikać w tajemniczych okolicznościach a po Twoich śladach depcze nieznany Ci wróg. Czas ucieka, a Ty musisz złamać kod, żeby przechylićszalę zwycięstwa na swoją stronę. Rozwiązuj zagadki, zbieraj poszlaki i połącz w całość kolejne elementy układanki, żeby odkryć prawdę!
Jak grać w Kroniki CYPHER?
Krok 1: Wejdź na www.kronikicypher.pl
Krok 2: Rozwiąż zagadkę
Krok 3: Wprowadź poprawną odpowiedź i uzyskaj klecz
Krok 4: Zdobywaj informacje, które pozwolą ci ukończyć śledztwo
Dostępne warianty:Opis:
Zamek Draculi to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka.
Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności!
Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście.
Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii?