Dostępne warianty:Opis:
Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży?
Dzięki rozszerzeniu Jeszcze więcej szkła gra Sagrada odsłoni przed Wami kolejne możliwości i sprawi, że rozgrywka nabierze nowej głębi!
Dodatkowe ramki i zestawy kostek pozwolą na grę nawet w 6 osób, a nowe karty celów, narzędzi i witraży urozmaicą rozgrywkę. Czeka na Was też zupełnie nowy element mechaniki - prywatny zasób szkła. W pudełku znajdziecie również efektowną tackę na kostki.
Dodatek do gry, która stała się światowym hitem
Pozwala na wprowadzenie do gry 2 kolejnych osób
Sprawia, że rozgrywka jest jeszcze bardziej ciekawsza
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
czas gry: 30-45 minut
wiek: 13+
Dostępne warianty:Opis:
Nareszcie! Tajemnicza Księga rytuałów trafiła w twe ręce. Teraz musisz poznać prawdziwą moc żywiołów i odkryć wszystkie alchemiczne składniki, by móc odprawiać potężne rytuały. Wiesz, że nie będzie to proste, a jeśli będziesz nieostrożny, księga pochłonie twoją duszę. Jednak, jeśli istnieje choć mała szansa, że uda ci się ujarzmić całą moc zaklętą w księdze, ryzyko jest tego warte. Nie cofniesz się przed niczym, by posiąść wszechwiedzę i potęgę, o której inni mogą tylko śnić.
Księga Rytuałów to pełna zagadek gra, zamknięta między stronami książki. Kiedy ją otworzysz, przeczytasz krótką instrukcję, a następnie zmierzysz się z serią logicznych zagadek o rosnącym poziomie trudności. Najpierw odkryjesz żywioły, następnie nauczysz się operowania alchemicznymi składnikami, by na końcu przeprowadzać rytuały. Co istotne, większość zagadek możesz rozwiązywać w dowolnej kolejności, krok po kroku odkrywając historię Księgi.
Do gry potrzebny będzie smartfon lub komputer połączony z internetem. Aplikacja pozwoli Ci sprawdzić poprawność odpowiedzi oraz da dostęp do podpowiedzi. Zagadki nie wymagają żadnej dodatkowej wiedzy, nie będziesz więc musiał szukać informacji w internecie. Książka i aplikacja, to jedyne czego potrzebujesz, by przejść Księgę Rytuałów.
Księga Rytuałów została stworzona przez doświadczonych autorów - organizatorów oficjalnych Mistrzostw Świata Escape Roomów oraz założycieli serwisu LockMe.
Dostępne warianty:Opis:
Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie, i zbierają wskazówki i punkty.
• Piękne ilustracje
• Nowoczesna wariacja nt. tradycyjnej gry
• Wysoko regrywalność
Cechy gry:
- ilość graczy: 2-4
- czas gry: 30 min
- wiek: 10+
Dostępne warianty:Opis:
Sagrada: Życie wprowadza nowe wyzwania, które sprawdzą Twoje umiejętności rzemieślnicze. Zdobywaj przydatne umiejętności dzięki kartom uczniów, projektuj mistrzowskie kości, aby zyskać prestiż za pokonywanie trudnych nowych ograniczeń i czerp korzyści z sprostania trudnym celom publicznym. Czy Twój witraż stanie się prawdziwym arcydziełem?
• 2. z serii 3 dodatków
• Dodatkowa plansza
• Możliwość wyboru modułów gry
Dostępne warianty:Opis:
Karolina, Kazik i wydra Hiacynta kontynuują swój pościg za tajemniczym porywaczem Zagadkobota. Tym razem podróżować będą nie tylko przez przestrzeń, lecz również przez czas! Odwiedzą 7 różnych epok, w których poznają więcej przyjaciół i stawią czoła jeszcze większej ilości zagadek.
• Przemyślane zagadki dla młodych czytelników
• Niezależna 2-ga część
• Gra bez konieczności korzystania z internetu
Dostępne warianty:Opis:
Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych „Wyprawa 1907”. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry.
• Ponad 40 zagadek
• Wciągająca fabuła
• Intuicyjne podpowiedzi
• Wygodny system zapisu stanu gry
Dostępne warianty:Opis:
Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży?
Sagrada Familia w Barcelonie jest wciąż w budowie, tworząc żyjące, budzące zachwyt dzieło ludzkiego geniuszu. Tak jak kolejne nawy dodają bazylice splendoru, tak kolejne dodatki zachwycają graczy swoją głębią i nowatorstwem.
Dodatkowe wspólne cele
Nowy kolor kostek
Jeszcze więcej możliwości
Dostępne warianty:Opis:
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart!
Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka.
Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę...
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
• Możliwość gry solo
• Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż
• Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
wiek gracza: 12+
Dostępne warianty:Opis:
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej
z 1907 roku owiany był tajemnicą…aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik…
Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.
Dostępne warianty:Opis:
Udaj się wraz z Karoliną, Kazikiem oraz wydrą Hiacyntą na poszukiwanie zaginionego przyjaciela. Dzięki wskazówkom Zagadroida wspólnie przemierzycie 7 rozdziałów we wszystkich zakątkach świata i rozwikłacie ponad 40 zagadek. Dzięki prostemu i niewymagającemu połączenia z Internetem systemowi podpowiedzi z książki samodzielnie korzystać mogą nawet najmłodsi czytelnicy.
Dostępne warianty:Opis:
Kontynuacja bestsellerowej interaktywnej gry książkowej: Dziennika 29. Zanurz się w niezwykłej przygodzie, zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście: pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Dostępne warianty:Opis:
Kooperacyjna gra śledcza, w której gracze muszą wspólnie zdecydować, co jest istotnym tropem, a co nieprzydatną plotką. Czy detektywom uda się rozwikłać tajemnicę śmierci arystokraty?
•Trójwymiarowa scena zbrodni
•Nowa seria od twórców bestsellerowych Escape Roomów
•Innowacyjny sposób gromadzenia wskazówek
Cechy gry:
wiek: 12+
liczba graczy: 2 i więcej
Dostępne warianty:Opis:
6 część bestsellerowej serii Escape Room. Celem gry jest rozwiązanie zagadek, poznanie historii oraz sprytne korzystanie ze wszystkich przedmiotów, jakie gra dostarcza uciekinierom. Na wyjście macie tylko 60 minut.
•Polująca na graczy mumia zbliżająca się z każdą pomyłką
•Nowe, zaskakujące zagadki
•Świetna gra zarówno solo jak i w grupie przyjaciół
Cechy gry:
wiek gracza: 12+
liczba graczy: 1-6
Dostępne warianty:Opis:
Czy potrafisz oszacować, którego koloru jest najwięcej na karcie? Czy wiesz, że Twój mózg Cię oszukuje? Iluzja to kolejna zaskakująca gra karciana Wolfganga Warscha, twórcy "The Mind"!
• Tytuł od najmodniejszego autora
• Innowacyjne podejście do kolorów
• Łatwe do wytłumaczenia zasady
Cechy gry:
liczba graczy: 2-5
czas gry: 15 minut
wiek: 8+
instrukcja
Dostępne warianty:Opis:
SKARB CZARNOBRODEGO TO PIERWSZY KARCIANY ESCAPE ROOM, W KTÓRYM DWIE DRUŻYNY LUB DWÓCH ŚMIAŁKÓW BĘDZIE GRAĆ PRZECIWKO SOBIE!
Legendy głoszą, że Czarnobrody ukrył swój skarb. Wiecie, gdzie szukać pierwszej wskazówki, a kiedy zdobędziecie już mapę, tylko jeden krok będzie dzielił was od bogactwa i sławy! Niestety nie tylko wy wpadliście na trop skarbu. Załoga rywali depcze wam po piętach! Rozwiązujcie zagadki, uważajcie na podstępy przeciwników i zostańcie najbardziej znanymi piratami siedmiu mórz.
Ahoj przygodo!
Wiek: 12+
1-6 osób
2 drużyny
Dostępne warianty:Opis:
Jesteś agentem C.Y.P.H.E.R., tajnej międzynarodowej agencji wyspecjalizowanej w rozwiązywaniu z pozoru nie możliwych do ukończenia spraw, opartych na wyjątkowym kodzie. Twoi partnerzy zaczynają znikać w tajemniczych okolicznościach a po Twoich śladach depcze nieznany Ci wróg. Czas ucieka, a Ty musisz złamać kod, żeby przechylićszalę zwycięstwa na swoją stronę. Rozwiązuj zagadki, zbieraj poszlaki i połącz w całość kolejne elementy układanki, żeby odkryć prawdę!
Jak grać w Kroniki CYPHER?
Krok 1: Wejdź na www.kronikicypher.pl
Krok 2: Rozwiąż zagadkę
Krok 3: Wprowadź poprawną odpowiedź i uzyskaj klecz
Krok 4: Zdobywaj informacje, które pozwolą ci ukończyć śledztwo
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
W dodatku do Bonsai znajdziecie nowe elementy, które urozmaicą Wasze rozgrywki. Wprowadźcie do gry jedno wybrane rozszerzenie lub obydwa naraz. Dzięki specjalnym kafelkom korony Waszych drzewek staną się jeszcze bardziej zielone. A może zechcecie okrzyknąć samych siebie mistrzami bonsai? Śmiało! Odkryjcie nowe możliwości w świecie Bonsai.
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji, jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witrażu w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Wybierz odpowiednie kostki i ułóż z nich witraż, który zapewni najwięcej punktów zwycięstwa!
Dobieraj kostki i układaj je tak, aby pasowały do wybranego wzoru.
Używaj narzędzi, które pomogą stworzyć witraż idealny.
Realizuj cele, które zapewnią dodatkowe punkty zwycięstwa.
90 transparentnych kostek!
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży?
Dzięki rozszerzeniu Jeszcze więcej szkła gra Sagrada odsłoni przed Wami kolejne możliwości i sprawi, że rozgrywka nabierze nowej głębi!
Dodatkowe ramki i zestawy kostek pozwolą na grę nawet w 6 osób, a nowe karty celów, narzędzi i witraży urozmaicą rozgrywkę. Czeka na Was też zupełnie nowy element mechaniki - prywatny zasób szkła. W pudełku znajdziecie również efektowną tackę na kostki.
Dodatek do gry, która stała się światowym hitem
Pozwala na wprowadzenie do gry 2 kolejnych osób
Sprawia, że rozgrywka jest jeszcze bardziej ciekawsza
Dostępne warianty:Opis:
Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne wykopaliska nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła. Jedyna rzecz, która po niej została to ten dziennik. Jego trzecia część...
Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z zagadkami i układankami. Pisz rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.