Dostępne warianty:Opis:
Nareszcie! Tajemnicza Księga rytuałów trafiła w twe ręce. Teraz musisz poznać prawdziwą moc żywiołów i odkryć wszystkie alchemiczne składniki, by móc odprawiać potężne rytuały. Wiesz, że nie będzie to proste, a jeśli będziesz nieostrożny, księga pochłonie twoją duszę. Jednak, jeśli istnieje choć mała szansa, że uda ci się ujarzmić całą moc zaklętą w księdze, ryzyko jest tego warte. Nie cofniesz się przed niczym, by posiąść wszechwiedzę i potęgę, o której inni mogą tylko śnić.
Księga Rytuałów to pełna zagadek gra, zamknięta między stronami książki. Kiedy ją otworzysz, przeczytasz krótką instrukcję, a następnie zmierzysz się z serią logicznych zagadek o rosnącym poziomie trudności. Najpierw odkryjesz żywioły, następnie nauczysz się operowania alchemicznymi składnikami, by na końcu przeprowadzać rytuały. Co istotne, większość zagadek możesz rozwiązywać w dowolnej kolejności, krok po kroku odkrywając historię Księgi.
Do gry potrzebny będzie smartfon lub komputer połączony z internetem. Aplikacja pozwoli Ci sprawdzić poprawność odpowiedzi oraz da dostęp do podpowiedzi. Zagadki nie wymagają żadnej dodatkowej wiedzy, nie będziesz więc musiał szukać informacji w internecie. Książka i aplikacja, to jedyne czego potrzebujesz, by przejść Księgę Rytuałów.
Księga Rytuałów została stworzona przez doświadczonych autorów - organizatorów oficjalnych Mistrzostw Świata Escape Roomów oraz założycieli serwisu LockMe.
Dostępne warianty:Opis:
Sagrada: Życie wprowadza nowe wyzwania, które sprawdzą Twoje umiejętności rzemieślnicze. Zdobywaj przydatne umiejętności dzięki kartom uczniów, projektuj mistrzowskie kości, aby zyskać prestiż za pokonywanie trudnych nowych ograniczeń i czerp korzyści z sprostania trudnym celom publicznym. Czy Twój witraż stanie się prawdziwym arcydziełem?
• 2. z serii 3 dodatków
• Dodatkowa plansza
• Możliwość wyboru modułów gry
Dostępne warianty:Opis:
Karolina, Kazik i wydra Hiacynta kontynuują swój pościg za tajemniczym porywaczem Zagadkobota. Tym razem podróżować będą nie tylko przez przestrzeń, lecz również przez czas! Odwiedzą 7 różnych epok, w których poznają więcej przyjaciół i stawią czoła jeszcze większej ilości zagadek.
• Przemyślane zagadki dla młodych czytelników
• Niezależna 2-ga część
• Gra bez konieczności korzystania z internetu
Dostępne warianty:Opis:
Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży?
Sagrada Familia w Barcelonie jest wciąż w budowie, tworząc żyjące, budzące zachwyt dzieło ludzkiego geniuszu. Tak jak kolejne nawy dodają bazylice splendoru, tak kolejne dodatki zachwycają graczy swoją głębią i nowatorstwem.
Dodatkowe wspólne cele
Nowy kolor kostek
Jeszcze więcej możliwości
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Przed wami jedno z najtrudniejszych zadań. Musicie wydostać się z jednego z najpilniej strzeżonych więzień na świecie. Czy wasz spryt pozwoli wam pokonywać kolejne trudności, które staną na waszej drodze? Rozwiązujcie zagadki i postarajcie się uwolnić, nim będzie za późno.
małe, kompaktowe pudełko
niesamowity klimat
Cechy gry:
wiek gracza: 12+
liczba graczy: 1-6
Dostępne warianty:Opis:
Kontynuacja bestsellerowej interaktywnej gry książkowej: Dziennika 29. Zanurz się w niezwykłej przygodzie, zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście: pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Kooperacyjna gra śledcza, w której gracze muszą wspólnie zdecydować, co jest istotnym tropem, a co nieprzydatną plotką. Czy detektywom uda się rozwikłać tajemnicę śmierci arystokraty?
•Trójwymiarowa scena zbrodni
•Nowa seria od twórców bestsellerowych Escape Roomów
•Innowacyjny sposób gromadzenia wskazówek
Cechy gry:
wiek: 12+
liczba graczy: 2 i więcej
Dostępne warianty:Opis:
Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży?
Dzięki rozszerzeniu Jeszcze więcej szkła gra Sagrada odsłoni przed Wami kolejne możliwości i sprawi, że rozgrywka nabierze nowej głębi!
Dodatkowe ramki i zestawy kostek pozwolą na grę nawet w 6 osób, a nowe karty celów, narzędzi i witraży urozmaicą rozgrywkę. Czeka na Was też zupełnie nowy element mechaniki - prywatny zasób szkła. W pudełku znajdziecie również efektowną tackę na kostki.
Dodatek do gry, która stała się światowym hitem
Pozwala na wprowadzenie do gry 2 kolejnych osób
Sprawia, że rozgrywka jest jeszcze bardziej ciekawsza
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
czas gry: 30-45 minut
wiek: 13+
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Tajemnica Eldorado to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół lub samotnego śmiałka.
Wasza wyprawa w poszukiwaniu legendarnej krainy pełnej złota nie przyniosła rezultatu. Na domiar złego, podczas drogi powrotnej dochodzi do wypadku. Samolot ulega awarii, a jedynym sposobem na przeżycie jest skok ze spadochronem, wprost do serca tajemniczej dżungli. To może oznaczać Wasz koniec, ale może też być ostatnią szansą na odnalezienie upragnionego Eldorado…
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
• Możliwość gry solo
• Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż
• Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
wiek: 12+
Dostępne warianty:Opis:
Zamek Draculi to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka.
Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności!
Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście.
Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii?
Dostępne warianty:Opis:
Jesteś agentem C.Y.P.H.E.R., tajnej międzynarodowej agencji wyspecjalizowanej w rozwiązywaniu z pozoru nie możliwych do ukończenia spraw, opartych na wyjątkowym kodzie. Twoi partnerzy zaczynają znikać w tajemniczych okolicznościach a po Twoich śladach depcze nieznany Ci wróg. Czas ucieka, a Ty musisz złamać kod, żeby przechylićszalę zwycięstwa na swoją stronę. Rozwiązuj zagadki, zbieraj poszlaki i połącz w całość kolejne elementy układanki, żeby odkryć prawdę!
Jak grać w Kroniki CYPHER?
Krok 1: Wejdź na www.kronikicypher.pl
Krok 2: Rozwiąż zagadkę
Krok 3: Wprowadź poprawną odpowiedź i uzyskaj klecz
Krok 4: Zdobywaj informacje, które pozwolą ci ukończyć śledztwo
Dostępne warianty:Opis:
SKARB CZARNOBRODEGO TO PIERWSZY KARCIANY ESCAPE ROOM, W KTÓRYM DWIE DRUŻYNY LUB DWÓCH ŚMIAŁKÓW BĘDZIE GRAĆ PRZECIWKO SOBIE!
Legendy głoszą, że Czarnobrody ukrył swój skarb. Wiecie, gdzie szukać pierwszej wskazówki, a kiedy zdobędziecie już mapę, tylko jeden krok będzie dzielił was od bogactwa i sławy! Niestety nie tylko wy wpadliście na trop skarbu. Załoga rywali depcze wam po piętach! Rozwiązujcie zagadki, uważajcie na podstępy przeciwników i zostańcie najbardziej znanymi piratami siedmiu mórz.
Ahoj przygodo!
Wiek: 12+
1-6 osób
2 drużyny
Dostępne warianty:Opis:
Gracze używają czterech elementów o różnych kształtach do tworzenia i rozwiązywania łamigłówek. W każdej rundzie inny gracz buduje tajne słowo. Inni wiedzą tylko, które fragmenty liter znajdują się w tajnym słowie, i zbierają wskazówki i punkty.
• Piękne ilustracje
• Nowoczesna wariacja nt. tradycyjnej gry
• Wysoko regrywalność
Cechy gry:
- ilość graczy: 2-4
- czas gry: 30 min
- wiek: 10+
Dostępne warianty:Opis:
Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych „Wyprawa 1907”. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry.
• Ponad 40 zagadek
• Wciągająca fabuła
• Intuicyjne podpowiedzi
• Wygodny system zapisu stanu gry
Dostępne warianty:Opis:
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum.
zabawa dla miłośników zagadek i escape roomów
małe, kompaktowe pudełko
niesamowity klimat
Wiek graczy: 12+
Ilość graczy: 1-6
Dostępne warianty:Opis:
Gra słowna, jakiej jeszcze nie było, w której graczy ogranicza jedynie czas i ich własna wyobraźnia!
Zadaniem graczy jest ułożenie słowa, ale nie muszą użyć wszystkich liter. Punkty otrzymują za te, których użyli, mogą też otrzymać premie jeśli byli lepsi niż najszybszy gracz. Po 7 rundach zliczane są punkty z 5 najlepszych słów, a osoba, która zgromadzi ich najwięcej, wygrywa.
7 słów to przyjemna i przystępna gra dla całej rodziny, również z wariantem solo!
Dostępne warianty:Opis:
6 część bestsellerowej serii Escape Room. Celem gry jest rozwiązanie zagadek, poznanie historii oraz sprytne korzystanie ze wszystkich przedmiotów, jakie gra dostarcza uciekinierom. Na wyjście macie tylko 60 minut.
•Polująca na graczy mumia zbliżająca się z każdą pomyłką
•Nowe, zaskakujące zagadki
•Świetna gra zarówno solo jak i w grupie przyjaciół
Cechy gry:
wiek gracza: 12+
liczba graczy: 1-6
Dostępne warianty:Opis:
Czy potrafisz oszacować, którego koloru jest najwięcej na karcie? Czy wiesz, że Twój mózg Cię oszukuje? Iluzja to kolejna zaskakująca gra karciana Wolfganga Warscha, twórcy "The Mind"!
• Tytuł od najmodniejszego autora
• Innowacyjne podejście do kolorów
• Łatwe do wytłumaczenia zasady
Cechy gry:
liczba graczy: 2-5
czas gry: 15 minut
wiek: 8+
instrukcja
Dostępne warianty:Opis:
Udaj się wraz z Karoliną, Kazikiem oraz wydrą Hiacyntą na poszukiwanie zaginionego przyjaciela. Dzięki wskazówkom Zagadroida wspólnie przemierzycie 7 rozdziałów we wszystkich zakątkach świata i rozwikłacie ponad 40 zagadek. Dzięki prostemu i niewymagającemu połączenia z Internetem systemowi podpowiedzi z książki samodzielnie korzystać mogą nawet najmłodsi czytelnicy.
Dostępne warianty:Opis:
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej
z 1907 roku owiany był tajemnicą…aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik…
Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.