Najlepsza propozycja na długie wieczory w gronie najbliższych? Gry planszowe Foxgames! Zebrane tu produkty to ciekawe rozwiązania dla miłośników planszówek w różnym wieku. Zostały posegregowane w wygodne kategorie, dzięki czemu szybko odnajdziesz interesującą Cię pozycję. A może dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z rozrywką tego typu? Dobrze trafiłeś, nasze artykuły doskonale nadają się zarówno dla wytrawnych, jak i początkujących graczy. Zobacz, co możemy Ci zaoferować.
Najmodniejsza rozrywka ostatnich lat? Gry planszowe!
Już od kilku lat można zaobserwować swoisty boom na planszówki i różnego rodzaju zabawy karciane. Triumfalny powrót na salony tego typu rozrywek sprawił, że obecnie ciężko wyobrazić sobie wieczór z przyjaciółmi bez gier planszowych. Foxgames oferuje wyjątkowe pozycje, które sprawdzą się w przypadku dorosłych użytkowników, jak i młodszych miłośników relaksu bez urządzeń elektronicznych. Znajdziesz tu m.in.:
komiksy paragrafowe,
karcianki,
zręcznościówki,
puzzle,
łamigłówki.
Sprawdź, które propozycje najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.
Dostępne warianty:Opis:
Czy jest coś, co koty uwielbiają bardziej niż przysmaki i zabawki? Oczywiście mowa o pudełkach, w których mogą się schować! Dzięki dodatkowi Pudełko łakoci będziecie mogli dać waszym futrzakom jeszcze więcej uwagi i miłości.
Cechy gry:
wiek gracza: 8+
ilość graczy: 2-4
czas rozgrywki: 30 min.
Dostępne warianty:Opis:
Pies jest najlepszym przyjacielem człowieka, nic więc dziwnego, że świat pełen jest miłośników tych czworonogów! W Najlepszej grze o psach 2 będziecie rywalizować między sobą o tytuł największego psiarza. Pamiętajcie, by zapewnić swoim podopiecznym wszystko, czego potrzebują. W tym celu będziecie kolekcjonować karty przysmaków, kości i zabawek. Pieski uwielbiają uczyć się nowych sztuczek, dlatego nie zapominajcie o tresurze. Każdy pupil ma swój niepowtarzalny temperament, od pełnego energii psotnika po leniwego arystokratę. Nie zapomnijcie o psiakach ze schroniska, które marzą o tym, by któreś z Was dało im nowy dom. Rozgrywkę zwycięży psi opiekun, który zdobędzie najwięcej punktów zwycięstwa.
Zawartość pudełka:
Dostępne warianty:Opis:
Czego potrzeba, by stworzyć własne bonsai? Otwórzcie pokrywę i wejdźcie do świata żywych dzieł sztuki. Znajdziecie w nim mnóstwo kolorowych kafelków, z których w pięknych donicach uformujecie swoje drzewka. Nie zapominajcie o medytacji, słuchajcie rad mistrzów i korzystajcie ze wsparcia pomocników. Każda rozgrywka postawi przed Wami nowe cele, a wasze drzewka za każdym razem będą przybierać inne kształty. W wolnych chwilach możecie doskonalić swój talent rozgrywając scenariusze dla jednego gracza. A gdy już osiągniecie najwyższy poziom wtajemniczenia, będziecie mogli wprowadzić do wspólnych rozgrywek wariant Tokonoma. Czy wiedzieliście, że bonsai może mieć nawet kilkaset lat? Tę i wiele innych ciekawostek na temat uprawy tych niesamowitych roślin znajdziecie w instrukcji do gry! Wyruszcie w niesamowitą podróż do korzeni jednej z najstarszych sztuk i osiągnijcie mistrzostwo w kafelkowej sztuce bonsai.
Dostępne warianty:Opis:
W dodatku do Bonsai znajdziecie nowe elementy, które urozmaicą Wasze rozgrywki. Wprowadźcie do gry jedno wybrane rozszerzenie lub obydwa naraz. Dzięki specjalnym kafelkom korony Waszych drzewek staną się jeszcze bardziej zielone. A może zechcecie okrzyknąć samych siebie mistrzami bonsai? Śmiało! Odkryjcie nowe możliwości w świecie Bonsai.
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
6 część bestsellerowej serii Escape Room. Celem gry jest rozwiązanie zagadek, poznanie historii oraz sprytne korzystanie ze wszystkich przedmiotów, jakie gra dostarcza uciekinierom. Na wyjście macie tylko 60 minut.
•Polująca na graczy mumia zbliżająca się z każdą pomyłką
•Nowe, zaskakujące zagadki
•Świetna gra zarówno solo jak i w grupie przyjaciół
Cechy gry:
wiek gracza: 12+
liczba graczy: 1-6
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Jesteście grupą detektywów, która została wezwana do wyjaśnienia bardzo nietypowej sprawy. Wasz zleceniodawca uważa, że muzeum nawiedził niebezpieczny upiór, który zagraża bezpieczeństwu pracowników i odwiedzających. Tylko współpracując, możecie rozwikłać tę zagadkę i dowiedzieć się, co stoi za tajemnicą upiora w muzeum.
zabawa dla miłośników zagadek i escape roomów
małe, kompaktowe pudełko
niesamowity klimat
Wiek graczy: 12+
Ilość graczy: 1-6
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Spodobało Wam się tworzenie malowniczych witraży?
Dzięki rozszerzeniu Jeszcze więcej szkła gra Sagrada odsłoni przed Wami kolejne możliwości i sprawi, że rozgrywka nabierze nowej głębi!
Dodatkowe ramki i zestawy kostek pozwolą na grę nawet w 6 osób, a nowe karty celów, narzędzi i witraży urozmaicą rozgrywkę. Czeka na Was też zupełnie nowy element mechaniki - prywatny zasób szkła. W pudełku znajdziecie również efektowną tackę na kostki.
Dodatek do gry, która stała się światowym hitem
Pozwala na wprowadzenie do gry 2 kolejnych osób
Sprawia, że rozgrywka jest jeszcze bardziej ciekawsza
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji, jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witrażu w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Wybierz odpowiednie kostki i ułóż z nich witraż, który zapewni najwięcej punktów zwycięstwa!
Dobieraj kostki i układaj je tak, aby pasowały do wybranego wzoru.
Używaj narzędzi, które pomogą stworzyć witraż idealny.
Realizuj cele, które zapewnią dodatkowe punkty zwycięstwa.
90 transparentnych kostek!
Dostępne warianty:Opis:
Londyn spowiły cienie grozy, a jego mieszkańcy boją się wychodzić na ulice po zmroku. W mieście popełniono straszliwe zbrodnie, a po okrutnych sprawcach nie ma ani śladu. Scotland Yard załamuje ręce, ich śledztwo nie przynosi żadnych rezultatów. Bezradni zwracają się z prośbą o pomoc do Ciebie – słynnego detektywa.
Czy uda Ci się rozwikłać mroczne tajemnice i zdemaskować sprawców? Wciel się w postać Sherlocka Holmesa lub doktora Watsona i podejmij detektywistyczne wyzwanie. Przesłuchuj świadków, badaj miejsca zbrodni, szukając najmniejszych poszlak. Nie lekceważ niczego i nikogo – nigdy nie wiadomo, który trop doprowadzi Cię do rozwiązania sprawy.
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Przenieś się w czasie na średniowieczne gościńce i pola bitewne. Wciel się w rolę kapitana oddziału najemników i sprawdź swój zmysł strategiczny. Czy poprowadzisz swoje wojska do zwycięstwa? Jedna fałszywa decyzja może oznaczać rozlew krwi Twoich towarzyszy. Zyskaj ich szacunek i poprowadź oddział w bój w imię króla, który będzie gotów najhojniej zapłacić za Wasze miecze i ostrogi.
Pamiętaj, że na Twoich barkach spoczywa odpowiedzialność za życie całego oddziału, ponieważ bohaterem tej historii jesteś Ty.
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Grupa czarujących kociaków zupełnym przypadkiem otworzyła magiczną księgę, wypuszczając na wolność uwięzione w niej mroczne siły. Musicie teraz pomóc futrzastym przyjaciołom pokonać wszystkie klątwy i z powrotem zamknąć je w księdze. Spieszcie się, ponieważ już niedługo do biblioteki wraca profesor Pazurek, która nie będzie zachwycona Waszym wybrykiem!
W tej magicznej grze można zwyciężyć na dwa sposoby. Jeśli pokonacie wszystkie klątwy, wygra gracz z największą liczbą punktów. Lecz jeśli profesor Pazurek przyłapie Was na gorącym uczynku, zwycięzcą zostanie kotek, który najmniej ubrudził sobie łapki czarowaniem!
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Przenieście się w czasie do epoki kamienia. Podejmijcie wyzwanie i spróbujcie okiełznać ogień wulkanicznej lawy. Zapanujcie nad żywiołem, by rozniecić płomień.
Zbierajcie cenne zasoby: ryby, krzemienie, grzyby i mamuty, by rekrutować nieustraszonych jaskiniowców, zdobywać trofea i poszerzać tereny łowieckie. Pamiętajcie, by nie igrać z ogniem – niekontrolowany może siać zniszczenie. Niech wasze plemiona rosną w siłę!
1. Wybierz terytorium dla swojego plemienia.
2. Rozpalaj ogień, korzystając z lawy.
3. Zbieraj cenne zasoby.
Przenieś się w czasie do epoki kamienia!
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Dwa wspaniałe rody, mieszkające w swoich odległych królestwach. Gdyby tylko nie było pomiędzy nimi pradawnej urazy…
Zbuduj swój zamek, rozstaw rycerzy, załaduj katapulty i użyj swojego sprytu i techniki, by wygrać bitwę! Powal wszystkich rycerzy przeciwnika i zwycięż! Gotowi? Cel… Pal!
1. Zbuduj Zamek
2. Wymierz swoją katapultę
3. Pokonaj przeciwnika!
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Podopieczni czarownicy!
Wasza mentorka wybiera się na upragnione wakacje, by w spokoju pławić się w leczniczych bagnach spa w Czarcim Lesie. Swój dom pozostawi pod opieką najzdolniejszego z uczniów. Wiedźma przygotowała dla Was magiczny konkurs.
Do kotła, gotowi, start!
Wybierz recepturę.
Przeszukuj strych czarownicy w poszukiwaniu składników.
Uwarz eliksir za pomocą czarodziejskiej różdżki.
…i pamiętaj, by nie spuszczać z oka swoich przeciwników.
Kto z Was wykaże się największym talentem w sztuce warzenia eliksirów?
Zawartość pudełka:
-1 czarodziejska różdżka,
-4 wieka schowków,
-5 kart plecaków,
-40 kart składników,
-40 żetonów składników,
-40 żetonów eliksirów.
Liczba graczy: 2-5, Wiek: 6+, Czas rozgrywki: 20 min.
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Zamek Drakuli to 9 tytuł z serii gier kooperacyjnych inspirowanych prawdziwymi escape roomami. Gra karciana jest przeznaczona dla grupy przyjaciół, bądź samotnego śmiałka.
Późnym wieczorem, kilka dni przed Halloween, wchodzisz na strych w poszukiwaniu przebrania. Zamiast niego wśród zakurzonych pudeł znajdujesz zapomnianą księgę. Kiedy po nią sięgasz, słyszysz dzwonek do drzwi. Cóż za dziwny zbieg okoliczności!
Listonosz podaje ci pożółkły list od hrabiego Vlada D. Okazuje się, że księga to jego własność i żąda, byś zwrócił ją osobiście.
Czy jesteś gotowy na przygodę w Transylwanii?
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne wykopaliska nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła. Jedyna rzecz, która po niej została to ten dziennik. Jego trzecia część...
Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z zagadkami i układankami. Pisz rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Dostępne warianty:Opis:
2048: Roboty przejęły kontrolę i garstka ocalałych ludzi próbuje się ukryć.
Grasz jako Carl, wyznaczony do poszukiwania lekarstwa na śmiertelną epidemię, która zagraża ludzkości.
Zarządzaj żywnością, ogranicz liczbę ran bojowych, skanuj otoczenie w poszukiwaniu sprzętu, lekarstw i roślin. Czy zostaniesz schwytany przez drony obserwacyjne? Zestrzelony przez roboty?
Dokonuj mądrych wyborów, aby ocalić swoją społeczność, ponieważ jesteś ostatnią szansą na lepszy los.
Dostępne warianty:Opis:
Holandia, 1698: Cornelius Kloos, były prezes Towarzystwa Handlowego Kloos, zostaje znaleziony martwy. Sejf jego pracowni jest otwarty: w środku jest testament, wciąż zapieczętowany. Żądza władzy? Chciwość? Zemsta? Co doprowadziło do tak strasznych zdarzeń?
Zbierajcie wskazówki: dokumenty, ślady, zeznania świadków… Będziecie musieli zbadać i wymyślić wiarygodną teorie.
Dostępne warianty:Opis:
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart!
Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka.
Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę...
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
• Możliwość gry solo
• Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż
• Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
wiek gracza: 12+
Dostępne warianty:KsiążkaOpis:
W Krainie Czarów nic nie jest takie, jakim się wydaje. To magiczna kraina pełna cudownych dziwactw. Istnieją tysiące dziwnych rzeczy do podziwiania. Ale biada każdemu, kto zgubi się w Krainie Czarów i rozzłości Królową Kier. Tylko biały królik, zepsuty kapelusznik i uśmiechnięty kot mogą pomóc. Nie trać głowy, a znajdziesz drogę powrotną do swojego świata.