Najlepsza propozycja na długie wieczory w gronie najbliższych? Gry planszowe Foxgames! Zebrane tu produkty to ciekawe rozwiązania dla miłośników planszówek w różnym wieku. Zostały posegregowane w wygodne kategorie, dzięki czemu szybko odnajdziesz interesującą Cię pozycję. A może dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z rozrywką tego typu? Dobrze trafiłeś, nasze artykuły doskonale nadają się zarówno dla wytrawnych, jak i początkujących graczy. Zobacz, co możemy Ci zaoferować.
Najmodniejsza rozrywka ostatnich lat? Gry planszowe!
Już od kilku lat można zaobserwować swoisty boom na planszówki i różnego rodzaju zabawy karciane. Triumfalny powrót na salony tego typu rozrywek sprawił, że obecnie ciężko wyobrazić sobie wieczór z przyjaciółmi bez gier planszowych. Foxgames oferuje wyjątkowe pozycje, które sprawdzą się w przypadku dorosłych użytkowników, jak i młodszych miłośników relaksu bez urządzeń elektronicznych. Znajdziesz tu m.in.:
komiksy paragrafowe,
karcianki,
zręcznościówki,
puzzle,
łamigłówki.
Sprawdź, które propozycje najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.
Dostępne warianty:Opis:
Czy potrafisz oszacować, którego koloru jest najwięcej na karcie? Czy wiesz, że Twój mózg Cię oszukuje? Iluzja to kolejna zaskakująca gra karciana Wolfganga Warscha, twórcy "The Mind"!
• Tytuł od najmodniejszego autora
• Innowacyjne podejście do kolorów
• Łatwe do wytłumaczenia zasady
Cechy gry:
liczba graczy: 2-5
czas gry: 15 minut
wiek: 8+
instrukcja
Dostępne warianty:Opis:
Kingdomino Duel to niezależna gra, która zachowuje ducha swojego słynnego pierwowzoru – Kingdomino. Tym razem, zamiast dodawać kolejne kafelki domina do swojego królestwa, wybierz dwie kostki, łącząc je w jedno domino i narysuj je w granicach swojego terytorium. Bądź szybszy od przeciwnika w zbieraniu wpływów, które pozwolą Ci skorzystać z dodatkowych mocy!
Gra typu roll & write(rzuć kostkami i narysuj wynik), oparta na popularnej mechanice bestsellerowego Kingdomino
Małe, poręczne pudełko, które można zabrać ze sobą wszędzie
Proste, intuicyjne zasady oraz krótki czas rozgrywki
Cechy gry:
liczba graczy: 2
wiek: 8+
czas gry: 30 minut
Dostępne warianty:Opis:
Udaj się wraz z Karoliną, Kazikiem oraz wydrą Hiacyntą na poszukiwanie zaginionego przyjaciela. Dzięki wskazówkom Zagadroida wspólnie przemierzycie 7 rozdziałów we wszystkich zakątkach świata i rozwikłacie ponad 40 zagadek. Dzięki prostemu i niewymagającemu połączenia z Internetem systemowi podpowiedzi z książki samodzielnie korzystać mogą nawet najmłodsi czytelnicy.
Dostępne warianty:Opis:
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej
z 1907 roku owiany był tajemnicą…aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik…
Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w napięciu aż do finałowej zagadki.
Dostępne warianty:Opis:
Wyposażeni w klejące języki, musicie nimi chwycić owada w określonym kolorze i kształcie. Kto z was zrobi to pierwszy, otrzymuje punkt. Musicie jednak uważać, aby nie użądliła was osa, a także aby wasze języki się nie poplątały.
Na językach to przezabawna gra zręcznościowa dla łasuchów, którzy dobrze wiedzą, że tłuściutki owad sam się nie złapie! Aby mieć pełne brzuszki, muszą jako pierwsi wypatrzeć i złapać najsmakowitszy kąsek.
świetna zabawa dzięki lepiącym językom
gra gwarantuje mnóstwo śmiechu
rozwija zręczność i spostrzegawczość
Cechy gry:
liczba graczy: 2-6
wiek gracza: 6+
czas gry: 15 minut
Dostępne warianty:Opis:
Złoczyńcy porwali księżniczkę! Statek, którym podróżowała, rozbił się na skałach, a następczyni tronu została uprowadzona przez Złego i jego niecnych pomagierów. Połączcie siły i ruszajcie na ratunek!
Obłędny Rycerz to szalona gra kooperacyjna, której sercem jest interaktywna plansza, sterowana za pomocą specjalnych dźwigni. Dzięki nim wprawiamy w ruch rycerza, który będzie musiał wykonać szereg misji – o ich różnorodność zadba zestaw wymiennych map i plastikowych elementów. Tu liczyć będzie się współpraca, koordynacja i etos rycerski!
Niesamowita gra kooperacyjna, w której liczy się przede wszystkim zręczność i współpraca zespołowa. Gracze muszą przejść 20 poziomów, aby wygrać. Każdy poziom to inna trasa, którą musi przejść rycerz, na której znajdują się najróżniejsze przeszkody, takie jak dziury, płoty czy łuki.
Świetna zabawa dzięki kooperacji
Interesująca forma rozgrywki poprzez ciekawe sterowanie planszą
Idealna dla dzieci, a także na spotkania z rodziną i ze znajomymi
Cechy gry:
liczba graczy: 1-4
wiek gracza: 6+
czas gry: 30 minut
Dostępne warianty:Opis:
Czas na wyścig dookoła ogródka!
W tej emocjonującej grze wyścigowej musicie wspólnie pomóc żółwiowi pokonać pewnego siebie zająca.
Gracze pomagają żółwiowi jako pierwszemu dotrzeć do mety. Aby żółw mógł poruszyć się o jak najwięcej pól, aktywny gracz musi „na oko“ chwycić konkretną liczbę kart. Należy jednak mieć się na baczności, aby chytry królik nie dotarł do mety przed nami.
Sprint! aż do samego końca trzyma w napięciu. Czy powolny żółw okaże się lepszy od szybkiego królika? Zagraj i sprawdź sam!
Emocjonująca rozgrywka
Połączenie gry zręcznościowej i kooperacyjnej
Krótki czas rozgrywki, proste zasady
Cechy gry:
liczba graczy: 2-4
wiek gracza: 6+
czas gry: 15 minut
wiek graczy: 5+
Cechy gry:
liczba graczy: 2-4
wiek gracza: 6+
czas gry: 15 minut
Dostępne warianty:Opis:
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart!
Magiczna sztuczka to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka.
Dziś do miasta przyjeżdża Lance Oldman. Ten legendarny magik znany jest z niesamowitych pokazów, a bilety na jego przedstawienia są niemalże nie do zdobycia. W nieznanych okolicznościach do twojej skrzynki trafia tajemnicza koperta z zaproszeniem na występ. Nie możesz się już doczekać, bo te widowiska spowija iście mistyczna aura. Miej się jednak na baczności – zakazana magia ma swoją cenę...
Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
• Możliwość gry solo
• Kieszonkowe wydanie, idealne do zabrania ze sobą w podróż
• Emocje jak z prawdziwego Escape roomu zamknięte w talii kart
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
wiek gracza: 12+
Dostępne warianty:Opis:
Zakazana magia ma swoją cenę. Utrata przyjaciół, rodziny, spokoju, moralności… Kapryśny książę demonów ma teraz nad Tobą władzę. Może jednak jest dla Ciebie jakaś szansa, a Twoja dusza nie jest do końca zepsuta? To, jak pokierujesz swoim przeznaczeniem zależy tylko od Ciebie, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
• Komiks paragrafowy w klimacie mangi
• Piękne wydanie w twardej oprawie
• Porywająca fabuła
Dostępne warianty:Opis:
UWAGA! DZIENNIK 29 WYSYŁAMY od 13.03.2019. W przypadku zakupu tego tytułu wraz z innymi produktami zamówienie wysyłamy po skompletowaniu całości.
Minął 28 tydzień tajnych prac wykopaliskowych, które miały przybliżyć ludzkość do poznania sekretu obcej cywilizacji.
W 29 tygodniu stało się jednak coś niezwykłego! Zniknął cały zespół, pozostawiając po sobie jedynie dziennik. Twoim zadaniem będzie rozwikłanie tej tajemnicy. Rozwiązuj zagadki i łamigłówki, aby zdobyć kolejne klucze i móc kontynuować rozgrywkę.
Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?
Dostępne warianty:Opis:
Wariacja na temat popularnej gry towarzyskiej Kalambury.
Na kartach widnieją dwa podobne hasła. Dwóch prezentujących – każdy z innej drużyny – stara się w tym samym czasie zaprezentować swoje hasło tak, aby odgadła je jego drużyna, a przy okazji nie trafiła ona przez przypadek na hasło przeciwników.
Dwalambury to pełna emocji gra, w której ważna jest umiejętność kojarzenia. Dzięki oryginalnej formule radość z gry będą czerpać zarówno młodsi jak i starsi gracze.
Niecodzienna odsłona lubianej gry Kalambury
Świetna zabawa gwarantowana
W sam raz zarówno dla małego jak i dużego grona znajomych
Oryginalna formuła
Dostępne warianty:Opis:
Emocje z prawdziwego escape roomu ukryte wewnątrz talii kart!
Atak na Londyn to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Witajcie w Londynie! Tajny agent Jej Królewskiej Mości wybrał was – najlepszych detektywów Scotland Yardu – do wykonania ściśle tajnej misji najwyższej wagi! Nad miastem zawisła straszliwa groźba. Musicie odnaleźć i zneutralizować źródło niebezpieczeństwa, zanim będzie za późno! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
czas gry: 30- 45 minut
wiek: 12+
instrukcja
Dostępne warianty:Opis:
Podróż w czasie to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Doktor Thyme zaprasza was do swego laboratorium! Ten ekscentryczny naukowiec i jego badania nad czasem skrywają wielką tajemnicę. Spodziewacie się, że wyróżnienie, jakie was spotkało, będzie niezwykłym doświadczeniem. Okaże się jednak, że ta przygoda znacznie przerośnie wasze oczekiwania! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
czas gry: 30-45 minut
wiek: 12+
instrukcja
Dostępne warianty:Opis:
Kieszonkowa wersja rozrywki, która stała się światowym fenomenem!
Skok w Wenecji to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź samotnego śmiałka. Jesteście profesjonalnymi złodziejami, którym powierzono ryzykowną misję: musicie dostać się do kasyna w Wenecji i wykraść żeton warty 10 milionów dolarów. Każde z was wciela się w inną postać – z indywidualną wiedzą i umiejętnościami. To niebezpieczna robota, dlatego trzymajcie się planu – najmniejszy błąd może zniweczyć wasze wysiłki! Gra jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Cechy gry:
liczba graczy: 1-6
czas gry: 30-45 minut
wiek: 12+
instrukcja
Dostępne warianty:Opis:
Komiks, w którym to TY jesteś bohaterem!
Czy zostaniesz największym złodziejem wszechczasów? Elliot wyszedł z więzienia i pracuje na stacji benzynowej należącej do jego ojczyma. Ty jako początkujący bandyta decydujesz się okraść to miejsce... i nie ma co owijać w bawełnę, nie wypadasz najlepiej. Na szczęście Elliot decyduje się nauczyć Cię podstaw tego zawodu, pod warunkiem, że udowodnisz swoją wartość. Wybieraj miejsca włamań, uważnie dobieraj ekwipunek i rozwijaj swe umiejętności, aby stać się największym gangsterem USA.
Dostępne warianty:Opis:
Domek z piernika, ubrana na czerwono dziewczynka, siedmioro dzieci, które zabłądziły w lesie. A jeśli te znane bajki skrywają tajemnice, które trzeba wyjaśnić? Hokus i Pokus to dwójka dzieci, w które będziesz mógł się wcielić i przeżyć niesamowitą przygodę. Wybierz swoje magiczne zwierzę, rozwiąż zagadki, zdobądź pożywienie dla bajkonów… Postaraj się wykonać swoją misję: odnajdź dwoje zaginionych dzieci. Twój sukces zależeć będzie od decyzji, które podejmiesz, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Wiek: 8+
Dostępne warianty:Opis:
Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty!
Tajemnicze porwanie córki policjanta to dopiero początek mrocznej opowieści z pogranicza thrillera i horroru. Nieznani sprawcy wysyłają list z żądaniem okupu, który główny bohater musi osobiście dostarczyć do tajemniczego domostwa. Jak się później okaże, skrywa ono wiele sekretów, przy których porwanie wydaje się być niewinną zabawą. W tej opowieści dla starszych graczy, zło wydaje się czaić za każdym rogiem, a mroczna atmosfera wprost wylewa się z komiksu.
Wiek: 16+
Dostępne warianty:Opis:
Wciel się w rolę jednego z młodych piratów, którzy po przybyciu na wyspę Shukanet zostali poproszeni o pomoc. Mieszkańcy tej odległej krainy poddani zostali działaniu klątwy, która wbrew ich woli zamieniła ich w… zwierzęta. Chociaż kapitan waha się przed uczestnictwem w nowej przygodzie, obietnica hojnej nagrody sprawia, że warto podjąć to wyzwanie. Wybierz jednego z 4 bohaterów i ruszaj na spotkanie z epicką przygodą! Czeka na ciebie wiele zagadek, eksploracja kilku wysp i spotkania z ich mieszkańcami. Wartka fabuła, zabawne sytuacje, świetny styl i humor, który bawi nie tylko dzieci, dostarczą wiele godziny wspaniałej zabawy.
Wiek: 8+
Dostępne warianty:Opis:
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę.
Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek.
Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów.
Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
Niech cię nie zmyli senna atmosfera przykrytego śniegiem Białegoboru… W tym miasteczku dzieją się straszne rzeczy. A Ty, Eoras, uczeń maga już za chwilę staniesz się także wilkołakiem. I lepiej szybko się nauczyć myśleć i walczyć jak on, bo nie masz ani chwili do stracenia: twój mistrz Tedocred zniknął i pewne jest, że nie wybrał się na spokojny spacer po lesie. Mówią ci o tym liczne znaki: tajemne emblematy na ciałach ofiar, mrożące krew w żyłach opowieści o ludziach przepadających bez śladu i intuicja.
Kto za to wszystko odpowiada? Wampiry, a może wataha wilkołaków? Wilczy zmysł słusznie ci podpowiada, że sprawa nie jest taka prosta. Korzystaj ze swej wiedzy, Uczniu maga, nadstawiaj uszu, Wilku. Czy ci się powiedzie? To zależy już tylko od Ciebie.
Wiek: 12+
Dostępne warianty:Opis:
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę.
Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek.
Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów.
Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
Wiek: 8+